@ Den: die van aardappelschil had ik nog niet gehoord (best wel logisch want dat zit vol zetmelen & zetmeel neemt vet op) .... de cocos gebruik ik al sedert Terror-Tubbies geboorte, met zeep alleen kwam ik er bij dat ventje niet meer
Zuivere amandelolie werkt trouwens ook perfect, maar die moet je toch even nawassen. (mijn ondervinding)
@ Bonnie: Nee Gizzy stinkt niet .... maar ze geeft wel af (op een normale manier) .... ik had een witte broek aan
Ze heeft idd vrij veel dons over zich (maar kort, geen plukken) het is net een perzikje
en dat scheelt toch ook veel, dat zie ik vb aan Schnap, die heeft het ook...... + het zijn dankbare kleuren!
Wit is een ramp (Sorry Annemie!!!)
...... trouwens, voor er iemand gaat gillen, jaaaaa maar wie doet er nu witte kleren aan in combi met Sphynxen: ikke dus
Daarvoor heb ik een wasmachine & het geeft me de "uitvlucht" om sneller van kleding te wisselen
Maar of dat de beharing het alleen is???? Ik weet het eigenlijk niet, Clooney is zoals je weet echt plaknaakt en toch geeft hij veel minder af dan Draako (die ook plaknaakt is)
Ik denk dat het ook wat met de huidflora (dus welke bacteriën, virussen, schimmels & gisten) te maken heeft en daarom dat ik Ida's theorie wou testen om hun huid eens zelf de boel te laten regelen.
Want Schnappies kinderen hebben het niet .... ook niet in combi met dezelfde papa als dat vb. Draako heeft!
Pasgeboren mensenbaby's krijgen hun huidflora ook als eerste van de personen waarmee ze in aanraking komen, ze worden immers steriel geboren.
Nu ja, ik persoonlijk ga er mijn hoofd niet meer over breken .... het hoort gewoon bij die monstertjes en het maakt ze er niet minder geweldig op .... de ene "moet" al wat meer in bad dan de andere .... en iedereen moet maar eens testen wat bij zijn/haar nakie het beste werkt.
Ze zijn allemaal uniek
Aan dat filmpje zullen we dit weekend eens werken zenne Marthe ..... ik ga er (weer) een paar in bad soppen en dan "moet" Patrick maar zijn best eens doen