Wow terror Rosy …… hier hebben we Kiri die het af en toe nog eens probeert, maar da's echt maar af en toe …..en eigenlijk meer bij Patrick & de Kids dan bij mij.
Alhoewel ze op de kinderen niet springt (daar gaat ze de haren bij uittrekken, of ze wil absoluut op hun schoot gaan zitten als ze met hun huiswerk bezig zijn, vermits ze nog kleine schootjes hebben moet ze zich een beetje vasthouden met haar nageltjes en dat doet natuurlijk pijn: maar da's op momenten dat ze er natuurlijk wel mee kunnen lachten: dan moeten ze dat huiswerk niet maken
……
Bij Patrick springt ze op z'n schouders vanop de kast etc… hij sakkert dan wel, maar heel erg gemeend klinkt het in mijn oren dan niet echt, dus op die toon zal ze het bij hem niet afleren, ik hoor er zelf de lach doorkomen, dan zal zij dat dus ook niet als bestraffend ervaren
Ik ben dus officiëel diegene dat het hardste vloekt&gilt als ze me (per ongeluk) pijn doen ….. ze weten dan dat het écht gemeend is misschien wat harder gillen en blijven na-sakkeren ….of misschien zijn jullie net als Patrick & mijn kindjes, jullie sakkeren wel, maar stiekem vinden jullie het misschien ook wel schattig en lief dat ze dat doet