We hebben het uiteraard aan de aangepaste forumule voor katten (verlaagd in lactose)
Persoonlijk heb ik het eigenlijk nooit overwogen om het te geven aan onze katten, nooit nodig gevonden en nooit bij stilgestaan om het zelfs maar eens te proberen/kopen - maar in dit nestje heb ik een regelrechte melkmuil ..... ze eet goed en ze eet alles ALS er melk overheen gaat!
Dus in het begin kreeg ze colostrum - daarna royal canin melkpoeder en toen ik in het weekend tot de ontdekking kwam dat ik geen reservebus R/C kittenmelk meer in de voorraadkast had ben ik van armoede maar naar de winkel gereden om "iets" melkachtigs voor katten te bemachtigen want little miss Kiri moest toch eten!!!!
Daar waar de andere 2 flink alles "droog" eten ging zij lekker fanatiek in hongerstaking toen het melkpoeder op was, tja dat laten we dus niet gebeuren ;)
Sindsdien heb ik dus gewone kattenmelk in huis en de grote katten zijn er hier ook echt gek van, als het potje op het aanrecht komt dan staan ze er al aan te lebberen.
Af en toe doe ik een koffielepel in een potje water en dat is echt in een hik en een flik leeg ...... om hen te laten drinken is het dus een echte "bonus"
Op het www vind ik niks écht negatiefs, behalve dat je moet opletten met nierpatiëntjes (wat logisch is) dus nu ff de vraag of er iemand van jullie op regelmatige basis kattenmelk geeft en wat de bevindingen zijn????
'k geef het wel niet puur .... dus in een drinkbakje gaan ongeveer 2 soeplepels kattenmelk
In de vriezer heb ik een paar "ijslolly'tjes" van kattenmelk liggen nu waar ze buiten mee aan de slag kunnen als het heet is .... op dat vlak is het ook wel leuk