Hoi Wendy,
Top, gelukkig heb ik tot op heden alleen maar gekookte vis gevoerd, maar het soort dingen die jij beschrijft wil ik dus niet in de hand werken.
Ik ben echt een beginneling wat het voeren van vers vlees betreft, dus vandaar even de vraag.( en maar goed ook )
Hoi Scarlett, ik weet niet in hoever een katachtige zijn vlees echt begraaft, ga er eerlijk gezegd van uit van niet!!
Zelfs de grote katachtige vangen liever een klein vers muisje dan ze zich aan rottend vlees wagen, laat staan dat ze het begraven.
Mijn Scooter kan al gruwelijk moeilijk doen als het blikvlees één dag open staat, gekoeld in een afgesloten bakje.
Maar ik weet ook van kattenmensen dat hun katten dól zijn op pens e.d.
Hoe meer het stinkt hoe liever dat ze het hebben.
Met vlees is het inderdaad een kwestie van uitproberen......héél veel uitproberen.
Ik heb de afgelopen maanden ook alle soorten zakjes, pakjes, blikjes ect in alle supers en dierenwinkels geprobeerd.
Tassen diepvriesvoer gekocht en net zo hard weer kunnen weggooien.....máár.......inmiddels gaat het goed.
Paul eet met Scooters vlees mee omdat hij het dan zo vers mogelijk kan blijven eten.
Mijn dames krijgen gewoon hun vertrouwde brokjes, al willen ze met de blikvlees maaltijd wél zeuren om wat afwisseling.