Gisteren wou ik net gaan slapen (ik slaap nog altijd beneden zolang niet iedereen zelfstandig kan gaan eten) als ik zie dat yoshi zich zo op 1 meter afstand van de eetbox gaat zetten, met haar gezicht ernaartoe gericht en ze was de box zo aan t bestuderen.
Ik zag haar van links naar rechts gaan en haar dan daar op 1 meter afstand gaan zitten
Vervolgens ging ze wat dichter gaan zitten en zat ze daar zo de box te bekijken.
En dan liep ze naar de box toe , hoorde ik haar met haar pootje tegen het luikje krabbelen en jawel, ze ging helemaal alleen de box binnen
Ik ben heel trots op mijn kleine meid
Den diddl had ik er ingeholpen en ik wou proberen of hij er toch niet alleen zou uitkomen
Dus ik liet hem een tijdje zitten, maar nee, dan zit hij gewoon rond zich te kijken en te piepen uiteindelijk.
Ik stak er Thor 2 keer bij zodat Thor kon voordoen hoe je er uit moest gaan, wat het manneke ook deed, maar nee, nog geen succes.
Ik stak er Ramses bij en liet hem het voordoen, nee nog noppes, Diddl gaat wel met zijn gezicht tegen het luikje staan maar zelf duwen wil hij niet.
Dus heb ik hem dan geholpen door met ene vinger op zijn poep te duwen zodat hij naar vooruit ging en hij stak helemaal alleen zijn hoofdje tegen het luikje en duwde het open en ging erdoor.
Ik heb er hem dan nog 4 keer ingestoken, wel langs boven omdat ik het snel wou doen laten gaan zodat hij er gene schrik zou aan overhouden, en hem er zo 4 keer doen uitkomen.
Ik denk als ik dat doe in t vervolg, hem een paar keer na mekaar er doen uitkomen zo dat hij het misschien uiteindelijk toch zal doen.
Alhoewel Diddl echt wel heel graag zijn service van zijn lakeien heeft...
Ik maak me beetje zorgen over vandaag, ik ga met schoonmoeder efkes weg, maar dan kan Diddl natuurlijk niet eten als ik niet thuis ben...
ik hoop vurig dat als ik terugkom en ik in zijn bakje kijk dat er wat gaat verdwenen zijn maar ik betwijfel het toch sterk...