Eureka
Succes bij Diddl
Ik ga hem net helpen om in de box te stappen en hij doet flink zelf het deurtje open, je moet hem gewoon in de goeie richting zetten, hij eet en dan begint hij te piepen om hem er uit te helpen.
Ik laat hem even zitten maar dat bracht niet op, hij zat gewoon wat door het luikje te staren tot er iemand kwam maar hij zat zijdelings naast het luikje dus ik neem hem langs boven vast en keer hem in de goeie richting en hij steekt onmiddellijk zelf zijn pootje door het luikje en gaat erdoor, hij had geen porrende vinger in zijn kont nodig.
Ik zet er hem nog een keertje in om te herhalen, oefening baart kunst nietwaar, en hij begint terug een beetje te eten dus ik ga ondertussen snel iets gaan nemen van de salontafel en plots zie ik daar onze roze kont voor de stoof rondlopen...
Hij is er zelf uitgekomen, helemaal op zijn eentje, zonder richtingaanwijzer en zonder vinger in zijn kont, helemaal in zijn uppie
Ik ben nu benieuwd wat hij gaat doen als hij honger heeft, of hij er zelf gaat ingaan of dat hij het eerst terug gaat komen vragen aan ons
Maar t is echt wel heel heel flink van het manneke toch
We zijn er verleden week donderdag s avonds mee begonnen en nu net een week later zijn ze er allemaal mee weg
Goed hé