Betrapt ..... 't Is Draako de rotte appel, die gaat morgen dus een lekkere prik krijgen
, 't is dat het nu te laat is om te bellen voor zo'n futiliteit anders had ik al aan de lijn gehangen
Quinta lag al de hele tijd (lees meer dan een uur) bij mij onder het dekentje en ik ging net wat te drinken halen en BINGO, 't was nog goed nat, hem direct opgezocht, aan zijn piemeltje gevoeld en jawel, BUSTED!!!!
Ik dacht het wel dat hij het was ..... hij is al dagen té actief, normaal is hij lui! En het was ook altijd te hoog gemikt om van één van de poezen te zijn ..... Schnappie doet het altijd laag, en als Quinta krols is dan heeft ze een voorkeur voor de schapenvachtjes en de mandjes dus ik had al een hard hoofd erin dat zij het waren.
@ Serenity: Ja de staaf zit er nu al een maand of 3 in!
Bizar van je Birmaan dat hij na 2 jaar nog steeds niet terug "viriel" is .... zijn zijn balletjes nog niet terug "gezwollen"? Misschien durft hij niet goed omdat je andere kater misschien té dominant is?
Vorige keer heeft het hier net geen jaar gewerkt (dacht ik, ik ben slecht met data: maar het zat wel rond het jaar) en dan was hij weer helemaal klaar voor de strijd, dan waren zijn ballekes ook weer mooi gevuld en in de bak rook ik ook dat het uitgewerkt was, dus heb ik toen quasi meteen een nieuwe laten zetten ..... ik hoop zoooooo dat dat ding nog niet uitgewerkt is nu.
Dat kan bijna niet want ik zie het zelfs nog zitten, die Staafjes resorberen normaal gezien ook volledig.
Zijn urine ruikt ook nog niet naar kater.
't Zit volgens mij nu dus echt tussen zijn 2 oren! Natuurlijk wordt hij hoe langer hoe meer geconfronteerd met Indigo (nieuwe kater) .... Misschien triggert dat bij hem ook wel de boel? (katten ze zitten soms raar in elkaar)
Hij zal nog wel volkomen onvruchtbaar zijn, maar in zijn hoofd is hij dus terug kater .... ik zie het ook in zijn gedrag
Maar na morgen dus hopelijk niet meer, ik ga hem Tardac laten bijspuiten ........ mocht ik kunnen ik spoot het nu met veel genoegdoening zelf, bah bah bah!!!!!
Ja katers zijn geweldig maar als ze "actief" worden / zijn dan is het niet bepaald een pretje om ermee samen te leven.