Hallo Simone,
Was Lucie voor de komst van je kleintje wel goed actief? Of was ze al eerder rustig van zichzelf.... misschien valt haar rustige karakter nu eerder op doordat dat kleintje wel (nog) extreem actief is?
De incubatie tijd van virale & bacteriële infecties zit gemiddeld rond een week à 10 dagen, als het daarna begonnen is, dan kan het zijn dat haar immuunsysteem in actie geschoten is tegen één of ander virusje....... meestal overwinnen ze dat zelf wel. Je DA heeft haar ook al geholpen door haar wat in te spuiten dat haar eetlust aanwakkert .... geef dat middeltje een dagje of 2 de tijd om goed zijn werk te doen en bekijk het dan nog eens.
Geef haar ondertussen maar goed te eten en misschien iets om haar weerstand wat te ondersteunen ..... Engystol is een homeopatisch middel dat ik al wel eens gebruik als ik stress-situaties voorzie (vb. bij periodes van krolsheid, een nieuwkomertje erbij of tegen dat ik ga testen en ze een lange autorit moeten maken etc....)
Hou haar gewoon goed in de gaten en hou ook vooral haar temperatuur in de gaten, voel alle dagen eens of haar klieren evt. niet gezwollen staan ..... meer kan je momenteel niet doen.
Gefeliciteerd met je kleine nieuwe ukkie trouwens