Hij is effectief de liefste die er is, wij vinden het alsmaar superder (hmmm taalkundig niet zo juist maar hoe omschrijf je het anders lol) dat hij bij jullie zo kan genieten
Als je die foto's ziet kan je alleen maar een brede glimlach op je snoet krijgen
* dat is dus de reden dat ik nooit sociaal ingestelde sphynxen alleen zal plaatsen: als je die foto ziet dan weet je ook meteen waarom de meesten niet "gemaakt" zijn om alleen gehouden te worden, je ziet ze gewoon alletwee even hard genieten .... ik ben nu aan het selecteren om er nog een paar te herplaatsen en mensen lijken gewoon niet te (willen) snappen dat ik ze voor geen enkele prijs alleen ga plaatsen: ze denken allemaal dat ik dat verkondig om er twee te kunnen "verkopen" en reageren er *ahum* niet altijd even enthousiast op
Ach ja .... ik ga lekker door met moeilijk doen en kritisch selecteren .... uiteindelijk moet het voor de katjes zelf goed zitten en het gevoel dat ik bij de herplaatsing van Digo heb wil ik voor allemaal hebben