Hoi iedereen,
Omdat sommige hadden opgemerkt dat het wel leuk zou zijn dat er een Chat-Room op het Sphynx2Love forum aanwezig is ...
kan ik jullie meedelen ...
Hier even een overzichtje wat er allemaal mogelijk is
- De chatbox heb ik volledig geïntegreerd in het forum zodat "Gebruikersnaam en paswoord" gewoon overgenomen worden ...je hoeft je dus niet meer in te loggen om de chatbox te gebruiken.
- De chatbox zal enkel maar toegankelijk zijn voor geregistreerde EN ingelogde gebruikers (geen gast-chats ... al is de mogelijkheid wel ingebouwd)
- Meerdere kanalen (multi-room) ==>
Dit is momenteel niet van toepassing. Indien er behoefte is aan meerdere Rooms ... kunnen deze aangemaakt worden door het beheer- Privé berichten zenden
- Privé kanalen aanmaken
- Uitnodiging van andere (online)gebruikers
- Kick inbreukmakende gebruikers
- Ban inbreukmakende gebruikers
- Het negeren van inbreukmakende gebruikers
- Lijst Online gebruikers met gebruikers menu
- Emoticons / Smilies ==>
kan nog uitgebreid worden door het beheer- BBCode ondersteuning (zoals het in forum)
- Optionele Flash gebaseerde geluid ondersteunen
- Optionele visuele update-informatie (veranderende titel van het venster)
- Klikbare hyperlinks
- Splitsen van lange woorden te behouden chat-out
- IRC commando's stijl
- Gemakkelijke interface om aangepaste opdrachten toe te voegen ==>
kan ingesteld worden door het beheer.- Mogelijkheid om te definiëren openingstijden voor de chat ==>
kan ingesteld worden door het beheer.- Mogelijkheid om in-of uitschakelen gasten ==>
dit is momenteel niet van toepassing. Kan ingesteld worden door het beheer.- Gebruikers-instellingen
- Multilijn ingaveveld met de mogelijkheid om regeleinden in te voeren
- Lengte van het bericht ==>
kan ingesteld worden door het beheer. - Alleen bijgewerkte gegevens worden verzonden
- Foutmeldingen
Ik hoop dat dit jullie wat kan bekoren ..... bekijk het eens ... en ik hoor het wel van jullie wat er niet goed is of veranderd moet worden