dit zijn toch die slijmzuigers hé
http://medisch.twenga.nl/slijmzuiger.ht ... 621&page=1We zouden daar dan maar al een pakket van 10 bestellen, er staat geen foto bij maar zal wel t zelfde zijn dan de rest veronderstel ik
Is het dan de bedoeling dat je er een spuitje opsteekt zonder naald en zo opzuigt en het andere eind steek je in het neusgat van je kat?
Hoever moet dat dan zo in de neus zitten?
Ik heb schrik dat ik diddl zijn neusje zou beschadigen als ik het te ver ga steken maar dat als ik niet ver genoeg steek dat ik er dan niks ga uitkrijgen...
wat die aerosollen betreft, ik heb zitten zoeken op internet en heb gelezen dat je kan kopen via thuiszorgwinkel van cm (merk vivantia) en bond moyson merk Omron maar dat merk Aiglon ook goed is en je via de apotheek ook een aerosol kan kopen.
Ik heb op internet site gevonden die verschillende toestellen verkoopt van merk Aiglon (varieërend in prijs tussen 77 euro en 148 euro) maar er staat geen foto bij en ik weet ook niet of ik nog iets extra er bij moet kopen?
http://www.farmaline.be/apotheek/access ... oebehoren/We gaan vrijdag naar apotheek gaan en er daar 1 kopen denk ik, je gaat daar toch geen week moeten wachten op dat toestel?
Of wel?
Filters moeten er dan bijgekocht worden?
Maar geen mondstuk?
Moeten we er dan anders nog iets bijkopen dat niet bij het toestel zelf zit?
Ik denk dat de apotheker niet echt gaat weten wat je nodig hebt voor een kat...
Alvast heel erg bedankt voor het aanbod annemieke maar we gaan toch maar 1 kopen dan want we zullen dat wel nog nodig hebben veronderstel ik voor onzen diddl
Ik ben net gaan stomen met diddl, ik stond te zweten als een rund en t snot liep uit mijn neus maar bij hem kwam er gewoon niks uit...
En wat onze ramses betreft, ik krijg er geen grijs haar van, mijn haar valt er van uit...
Hij komt altijd mee op de badkamer als we douchen ofzo en dan gaat hij op het wasrekje zitten.
De laatste tijd zit hij blijkbaar graag bovenop de houten kast die daar staat.
Als je onder de douche staat zie je niet wat ze aan t doen zijn maar ik dacht dat het veilig was want alle producten staan achter slot en grendel.
Blijkbaar is t toch zo veilig niet en ik ben te weten gekomen waarom ramses plots zo graag op de kast zit...
Meneer heeft zich zitten amuseren met een lange nagel uit de kast te trekken en daarnet kreeg hij hem er eindelijk uit en probeerde hij hem op te eten, nogawel dat ik niet onder de douche stond en ik gewoon rondliep in de badkamer en ik zo zag dat hij met iets bezig was dat niet pluis was, je mag er niet aan denken dat hij die nagel had binnengespeeld...