Ja het staat er nog wel op hoor ..... als het niet zichtbaar is, heeft dat meestal te maken met instellingen op je computer (maar vraag me nu niet hoe je dat in orde moet maken want ik ben een echte TechSEUT)
Binnen één nest kunnen idd verschillende gradaties van "beharing" voorkomen, zeker als er in de lijn devon-rex zit kan het gebeuren dat er uit 2 (ogenschijnlijk) zuiver Sphynxen een flink behaard kitten geboren wordt.
Het heeft te maken met homozygoot zijn (simpel gesteld: dubbele drager voor haarloosheid) of heterozygoot (simpel gesteld: enkelvoudige drager voor haarloosheid)
In mijn laatste nest was dat heel goed zichtbaar ...... Clooney is nagelnaakt (als ik hem genetisch zou laten testen dan denk ik dat er naar voor zou komen dat hij homozygoot is voor haarloosheid) & Cruella is een "devon" die slecht in haar vacht zit LOL .... als ik haar genetisch zou laten testen dan zou er volgens mij naar voor komen dat ze heterozygoot is voor haarloosheid
Maar Cristina (Gizmo hier op het forum) heeft een "nog" beter bewijs, zij heeft een prachtig behaard Sphynxenmeisje...... en zij heeft haar genetisch laten testen.
Ik hoop dat ik het een beetje begrijpbaar uitgelegd heb?
Als iemand wil aanvullen/verbeteren ........ leef je gerust uit