Rot is het Annemie ..... als er zulke dingen gebeuren dan ga je (we
) gewoon zoeken naar antwoorden en dan kronkelen onze hersens wel eens in een rare richting ...... het is allemaal niet makkelijk!
Het is en blijft moeilijk om te verteren, je blijft nu met de open vraag zitten ..... jammer genoeg kan je geen autoptie meer bekomen maar er zijn nog de ouders, en de broer & zus! Dat gaat op dat vlak dan weer wel duidelijkheid geven.
Als er wat is, dan is het in een erge graad en dan moet het eruit komen.
Maar niet alle hartproblemen zijn HCM .... net zoals Hugo daarstraks ook al zei
Daarom dat ik ook mee dacht aan viraal, ook gezien het feit dat hij (weer) niet goed wou eten .....het is allesinds iets geweest wat volgens mij niemand kon voorkomen.
Sommige dingen gebeuren en sommige dingen kan je niet tegenhouden, maar soms kan je ze makkelijker verwerken als je er een naam op kan plakken.
Ik hoop dat je er een naam op krijgt ..... dan weet je waarop & waaraf!
Hoe dan ook .... twijfel niet aan jezelf .... je bent een goede fokker, je hartje zit op de juiste plaats
PS:
Volgens mij zijn HCM testen sowieso niet waterdicht ..... volgens mij glibbert er nog heel veel tss de mazen van het net + dat er ook nog velen eens een paar keer getest worden en dan "verdwijnen" ..... zo krijg je nooit een glashelder beeld.
+ dat de waarden al verschillen per land en de interpretatie is soms ook verschillend per arts.
Het wil wel niet zeggen dat het testen niet zinvol is ...... de positieven die je eruit kan halen zijn op zich al een "winst"