Sorry Nadine, ik weet dat ge er zot van wordt maar het is echt wel om te gieren (als buitenstaander) ......... Diddl de kleine dictator
Ach weet ge ...... het belangrijkste heb je bereikt: dat hij niet te veel brokken meer gaat eten van de anderen (als die tenminste de deur niet openhouden voor hem
)
Zo te zien dat dat systeem hem ook echt wel goed want ge kunt echt zonder al die hopen medicatie, wat op zich echt al geweldig moet zijn!!!!!
Leververvetting krijgen ze niet door eens één dagje niet te eten hoor ....... zo ongerust moet je je daar niet in maken.
Stel dat je nu eens een dagje weg wil gaan:
Dan zet je hem 's morgens in zijn bakje en ge wrijft wat over zijn rugje
en je komt 's avonds thuis en je zet hem terug in zijn bakje en ge wrijft wat over zijn rugje ........ dan heeft hij al genoeg gegeten ...... als hij daartussen honger heeft dan kàn hij gaan eten hé!
Waar ik me dan wel zorgen over zou maken mocht ik een dagje weg zijn met dat systeem (en dat is misschien niet goed voor uwen tikker als ik dat nu zeg) dat is dat als hij meeglipt in de andere box, hij er niet meer uit kan als je weg bent!
(kan je het systeem niet instellen dat het deurtje altijd naar de andere kant openkan?)
En wat gebeurt er eigenlijk als je een stroompanne zou hebben ..... hoe ik het begrepen heb werkt het ook met een stroomvoorziening (elektronische chiplezer)?
Sorry voor als ik u nu hartkloppingen zou bezorgd hebben hé ...... maar misschien is het toch wel iets om bij stil te staan?