Jup ik sluit me aan bij de rest ..... onze naaktlopertjes hebben nooit jasjes/truitjes aan .... iedereen is daar vrij in om het te doen en ik bekritiseer mensen die het wel doen heus niet, maar het kan ook heel gevaarlijk zijn.
Als ze ergens achter blijven haken hebben dieren in het algemeen (hond, kat, paard) het besef niet om eerst even terug naar voor te komen --- nee ze blijven keihard tegentrekken, en als dat dan gedraaid achter de nek zit dan hangen ze zichzelf op
Daarom gaan alle truien, halsbanden en halsters hier ook uit als er geen mensen bij zijn ..... bij kennissen van ons heeft hun veulen zich zelf trouwens opgehangen in het stal aan haar halstertje, die mensen zijn daar nog altijd ziek van!
Dus nee ik ben er huiverachtig voor en al zeker omdat die apen van Sphynxen ook altijd alles eens willen uittesten ...... ik geef zelfs geen donsdekens meer in overtrek zonder rits .... daar is er hier ook eens één helemaal tussengekropen en had zichzelf ook half verhangen tss bed en muur (vraag me niet hoe ze het geflikt had)
Gewoon je verwarming een graadje hoger, lekkere fleecjes en iglo mandjes neerzetten + kwalitatief goed voeren zorgt ervoor dat ze zichzelf perfect warm kunnen houden.