hallo, wij sukkelen al een tijdje met de niesziekte in huis. ik ga bij het begin beginnen. in februari heb ik scampi in huis gehaald. na een paar dagen heb ik haar een aantal keer zien niezen. maar echt maar enkele keren en het zag er onschuldig uit. is ook vanzelf terug weg gegaan. een week later had clarisse een etteroogje. dat heb ik 3 dagen behandeld en is ook vanzelf perfect in orde gekomen. toen begon Clementine te niezen. en echt fel te niezen, etter uit haar ogen, de hele nest. naar de DA. zij staat nu op AB. we zijn nu 10 dagen bezig en ik merk geen beterschap. de afscheiding uit de ogen is wel beter maar het niezen heeft ze nog.is dat normaal dat het zolang duurt? misschien is 1 pil per dag te weinig?en ze is netjes geënt!!! en nu hebben om de haverklap de andere katten lichte symptomen, en kleine niesbui bij scampi, beetje etter in haar oog, is nu weer over. nu Cleo weer met een etteroog. ik word er helemaal gek van. ik ben zo bang dat ik dat virus niet meer uit mijn huis krijg. ik heb al 2 maal alles ontsmet in huis, alles uitgewassen speeltjes ontsmet noem maar op. maar t blijkt niet te werken. ik ben ook al imuunsysteem-versterkend voer gaan geven, geen resultaat. ik zit met men handen in het haar. iemand nog tips?
|