Thx ladies ..... ja hier doen we het voor ..... maar toch lijkt het altijd een wonder als je eens met allemaal negatieven naar buiten komt, en dat zou eigenlijk niet zo mogen zijn. Het zou moeten zijn zoals een FelV & Fiv test, dat is ook normaal en geeft niks van zulke spanningen als je dat laat testen.
Enfin we zijn gelukkig, ik klaag niet ....ik had een wonderschone dag, Patrick vond hem financieel wat minder
En ja Tanja .... het was SUPER leuk om mijn beebjes weer te zien ..... Cali is zoooooooo mooi uitgegroeid en echt een lieverdje, Chuck is qua karakter uitgegroeid zoals hij was, een kleine etter LOL - niet stout hoor, alhoewel toen hij zijn prikje kreeg heeft hij zich van zijn minst fraaie kant laten zien ..... als ze me nu vragen: mevrouw wat fokt u: dan ga ik antwoorden TIJGERS, hij deed zooooooo lelijk!
Van hem had ik verwacht dat hij compacter zou uitgroeien maar hij is eigenlijk vrij lang uitgegroeid en heeft een ranker hoofdje gehouden dan dat ik gedacht had ..... zo zie je maar dat kittens helemaal anders kunnen uitgroeien zoals je het denkt.
Maar het was geweldig om ze weer eens in mijn armen te hebben .... het voelt nog altijd even vertrouwd .... het zijn en blijven mijn babies