Ook hier een katteninbedverzamelaar
Bij ons slapen ze allemaal in bed of net daar waar zij het meeste zin in hebben.
Bueno begint bij Royan in bed en wisselt gedurende de nacht van Royan naar ons en vice versa.
Ik kruip meestal eerder mn mandje in dan manlief en ik kan er zowat de klok op gelijk zetten: Akira en Ziggy gaan eerst mopperen naar elkaar wie het beste plekje mag. Akira wint meestal en kruipt via mijn rug om tussen mijn knieën zich op te rollen en te gaan snurken. Ziggy mekkert, spint en probeert mij zo gek te krijgen dat ik met hem ga knuffelen en spelen maar eindigt daarna meestal in het holletje van mn rug. Ozzy snuffelt zijn weg naar mijn buik.
Pebbles blijft het liefst zo lang mogelijk bij Gerwin en loopt pas naar boven als hij aanstalten maakt naar bed te gaan.
Nu ben ik een enorme draaikont in bed, net als Royan en de katten zijn er op in gespeeld. Ze duwen ons wel uit bed als ze er last van hebben.
Kortom, ik zou me er dus niet al te druk over maken. Bohy redt zich wel en geeft gewoon een gil of krab wanneer het madame niet bevalt ....