Ik had net Lotus op schoot en aaide lekker langs haar bekje en over haar wang. Aan de ene kant voel ik in haar 'bovenkaak' (ik denk dat het op die hoogte zit) een hard iets dat een beetje uit lijkt te steken en scherp aanvoelt. Aan de andere kant heeft ze dit niet. Het zit niet in haar bekje, maar verder naar achteren. Het lijkt wel in het verlengde van haar bovenkaak te zitten, maar wel voor het scharnierende deel. Lekker cryptische omschrijving, maar ik maak me er toch wel een beetje zorgen over. Het is niet heel groot, maar toch.
Ze lijkt er absoluut geen last van te hebben, reageerde ook niet als ik eraan zat, maar je voelt het wel gewoon door de vacht heen. Ik heb dit eerder niet gevoeld bij haar, en het feit dat ik het aan de andere kant niet voel, daar is het glad, maakt toch wel dat ik de conclusie trek dat het er niet hoort. Ga morgen uiteraard meteen de dierenarts bellen, maar vroeg me af of iemand heel misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn? Lotus is trouwens 12,5 jaar oud, dus niet meer de jongste, maar verder in goede gezondheid. Ik merk verder ook geen veranderingen bij haar, wat betreft gedrag, eten, slapen etc.
|