Welkom hier Jurgen ..... wat ligt Bono er geweldig bij
De productjes die je opsomt ken ik persoonlijk niet.
Over shampoo's & oorreinigers is er al wel wat gepost geweest (scroll hier in de rubriek Verzorging maar eens een eindje naar beneden dan vind je het vast wel
)
Iedereen zweert wel bij dees of geen ..... maar dé ideale formule bestaat volgens mij niet, net zomin als hét ideale product .... je hebt net zoals dat bij mensen het geval is bij sphynxen ook huidjes die gevoelig reageren, huidjes die lang schoon blijven, huidjes die snel vet worden ..... het is allemaal nogal individueel...... Ik heb hier Sphynxen die een paar uur na het wassen al weer vies worden .... maar ik heb er ook die ik gerust een paar weken zonder bad zou kunnen laten rondlopen.
Zelf ben ik voorstander van het gebruiken van producten die ontwikkeld zijn voor de dierenhuid ..... de PH (zuurgraad) van een mens is idd anders dan die van een kat en dat kan op langere termijn wel eens voor een reactie zorgen (hoeft niet, maar kan wel)
@ Annemieke: oorreinigers zijn idd wat zuurder .... maar dat is omdat de PH van het oor dat ook vraagt zodat bacteriën & voornamelijk gisten/schimmels niet meer zouden overleven..... net zoals bij vrouwen de PH vd vagina ook hoger ligt en men deze niet met zeep (=base ) mag reinigen