Wiet doet er iets qua kunstjes of trukjes met zijn/haar kat?
Zoals sommigen van jullie wel weten heb in een ver verleden wel wat honden getraind (o.a. voor rolstoelpatiënten) en heel soms kriebelt het dan wel om weer eens "iets" te doen ..... zoals daarstraks.
Onzen dikke (Draako dus) kwam weer eens zeuren voor eten, en ik kreeg de ingeving dat hij maar wat moest werken voor z'n kostje
Denkende dat hij het toch niet zou snappen, begon ik met stapje één: lokken met snoepje, aanwijzen met vinger en koppelend aan commando "plaats" + per direct het snoepje geven als hij met z'n voorpoot nog maar op de plaats kwam die ik bedoelde ..... hij snapte warempel in no time wat de hele bedoeling
Dus begon ik maar meteen met de oefening plaats/vooruitsturen (al m'n honden kennen dat) en in no-time deed hij wat ik vroeg .... ik kan hem nu rondsturen in een straal van een kleine 2 meter door er simpel naar te wijzen..... bij deze is het bewezen, no matter the species .... de intelligentie van de man gaat door het vet --- euhhhh de maag
En omdat hij zo goed bezig was leerde ik hem voor de lol zitten op commando en jawel .... onzen dikke gaat zitten .... 't moet echter wel op een warm plaatske zijn, want anders is het te koud aan zen ****** ......... straks kan ik nog agility met hem doen
Gekke kat!!!!!!!!!!
(of baasje)