Miaula is afgelopen weer op controle geweest voor haar hechtingen. De dierenarts vroeg me hoe het met Miaula ging, en of er voor haar nog wel werk was (lees: heeft Miaula de overige 2 hechtingen er ook uit nog gepeuterd?
). Rekening houdend met het feit dat de wond op 2 hechtingen dicht gegroeid is, zag het er netjes uit. Het geneest mooi, dus daar ben ik wel blij om.
Ze vertelde me nogmaals dat ik Miaula's huid goed in de gaten moet blijven houden, en bij elk verdacht bultje/plekje moest bellen. Tevens zei ze dat Miaula in dit geval echt mazzel heeft dat ze een naaktkat is en dat ik snel actie ondernomen heb. Mocht ze ooit nog een mastocytoom ontwikkelen, dan denk ik dat ik het wel snel opmerk. Ik zie mezelf er eerlijk gezegd wel voor aan dat ik een paar keer voor niks daar aanklop, maar liever een keer overbodig dan een keer te laat zijn.
Toen we weer mochten gaan, zei de dierenarts: ik durf het bijna niet te zeggen met Miaula's geschiedenis, maar ik hoop tot over heel lang ziens. We zullen zien of die uitspraak uit gaat komen. Heel eerlijk gezegd betwijfel ik het ten zeerste.