Dat is zeker en vast niet fijn en maakt een heel deel duidelijk ….. maar zoals ik al meegaf kunnen mensen zich enkel baseren op de feiten die weergegeven worden en die feiten lieten helaas een ander beeld zien, dat mag je de mensen dus niet kwalijk nemen
Als je de familie nog zou horen of zien wil je ze dan onze deelneming overbrengen? Dit is echt heel erg!
Ik kan me indenken dat hun hoofd nu niet staat naar kittens, noch naar kittenkopers die vast ook wel met vragen en kleine & grote probleempjes zitten.
Als we ergens mee kunnen helpen of als je ergens vragen over hebt dan vraag je het maar.
We zullen je naar best vermogen bijstaan.
Nu is het belangrijk dat Milo niet met een chronisch niesziekte probleem gaat opgezadeld worden …… ga daarom nu maandag maar met hem naar de dierenarts.
Ga niet zelf puzzelen (zoals Raaf ook al aanhaalde) maar laat je grondig bijstaan door een dierenarts …. bij voorkeur eentje die goed bekend is met het ras.
Door het hogere metabolisme verbranden Sphynxen hun medicatie ook sneller …. afhankelijk van het soort medicatie dat toegediend wordt is het belangrijk om ofwel de dosering aan te passen ofwel om de duur van de behandeling aan te passen.