het is eigenlijk vooral de bedoeling om voor de andere 3 eens voor iets anders te zorgen.
Met de aanslepende keelproblemen van diddl geven we hem nu veel meer natvoer, iedere keer ik hem naar zijn eetbakje zie gaan loop ik nu achter natvoer voor hem en hij is zo slim dat hij het ondertussen zelf al vraagt (dan gaat hij aan zijn gewone voerbakjes gaan staan piepen en dan staat hij te wachten op mij tot ik kom afgedraafd en dan loopt hij naar zijn iglootje en gaat zich daar gaan inzetten en daar moet ik het hem dan voorschotelen) en de andere 3 eten nu ook meer natvoer, niet zo veel als diddl maar toch meer dan vroeger.
Zij wisselen al af tussen dd hills en dienen hills met brokjes rund van science plan of zoietske, t is toch iets met een plan terwijl diddl alleen dienen dd hills eet.
Maar de andere 3 zijn precies toe aan beetje afwisseling, daarmee dat ik het met die ziwipeaks eens zou proberen, dierenarts zei om hert plus vis te nemen
Ik heb zo een beetje de onrealistische verwachting ook dat het misschien iets gaat doen aan de kakproblemen van thor...
Ik weet dat ik het niet zomaar ineens voor hunne neus mag zetten hoor maar dat ik moet mengen in t begin