wendy, waar dienen al die zalfjes voor? Sommige ken ik maar sommige ook weer niet.
Ik moet nog kijken wat er hier in de apotheek zit, ik weet het niet van buiten helemaal, er zit probiotica in, ik geloof benedyn, pijnstiller loxicom (ipv metacam, loxicom is specifiek voor katten), pancrex (thor heeft mogelijk pancreas problemen, kakt al 6 maand als een fontein en niks werkt), docraniti (tegen maagzuur diddl), cerenia (tegen misselijkheid en wagenziekte), extra kracht pasta kela (ik weet niet of dat hier bij hoort), engystol (maar dat geven we niet meer), stomorgyl ,gloveticol (oogzalf) en maxitrol (oogzalf), metacam en meloxivet (maar nu gebruiken we die loxicom),ecuvit feline (eiwitrijk fermentatieproduct voor diddl),prednisolone (soms als chronische daromontstekingen opspelen bij diddl moeten we dat eens geven), zythromax (diddl is bezig met langere kuur), zo van die pillen met colostrum er in waar we mee gestopt zijn omdat het niks uithaalde (ik kan op de naam niet komen, het was iets nieuws in België) , rekverbandjes, steriel verband/gaas, isobethadine zalf en gaas en gewone isobethadine, fysiologisch water en neo sabenyl en voor de rest weet ik het niet zo direct vanbuiten of er nog iets inzit. Wij hebben geen kinderen dus t is niet zo uitgebreid en alleen maar voor de poezels bedoeld
_________________ Groeten van Nadine en pootje van yoshi, diddl, thor en ramses Spreken is zilver maar zwijgen is ook niet alles...
Laatst bijgewerkt door lathyrus op 19 jul 2012 10:43, in totaal 2 keer bewerkt.
|